Saturday, 1 October 2011

PB really WORKS?? Mereka BUKTIKAN!!

Ingat lg x post cik inn pasal corset PREMIUM BEAUTIFUL?ni cik inn nk sambung lagi....korang leh la tgok kwn2 cik inn yg dah cube PB ni....sebelum dan selepas...layan!!!!


1) MY BUSINESS PATRNERR KAK BUNNY



                        after!!!!

comel kan kak bunny ni!!! 



2) MY BUSINESS PATRNERR KAK NOR


                            

                   Nmpk x beza?? Dia makin cantik n berseri2 kan...kan..



3) Aliza Nor (fren)

                                                  

                                                                   before!!!!



                                                                 after!!!!

        cun kan cik aliza kite ni...muke berseri n glowing jew...



WELL..WE CAN BE LIKE HER TOO!
nak naik badan, jap jer..nak turun, YA ALLAH..skian time kaseh ah kan..
nnti nak letak my pic lak before and after..
skang pkai dah 8 bln, ape yg dah berubah pd diri saye?
haa..tadaaaa!!!!!!!!

peha?sudah mengecil,sakit belakang?sakit pinggang?tadaaa!!!dah tak sakit dh..syukur sgt2!!!
membuang?kalo dulu pyh, skg?everyday tau..
dulu cpt je exhausted, pathetic sungguh..tp NOW!yay!bertenaga..SYUKUR!
angin dlm bdn dah kurang..:)
my first perubahan paling ketara is my tummy makin FIRMER..bes kan?
ho ho ho..
patotla org ckp, dah pakai skali, rase cm tanak cabut dh...:)

 kalo korang syg PB korang, cik inn ponnn!!!!!!
 


eh lupe plak, sapa2 mahu bertanyekan hal lanjut mengenai pb, click je kat badge FB saye, or directly sms me: 0162158101..:D

                           

                          

              


No comments:

Post a Comment