Friday, 12 July 2013

cara-cara nak minum bb plus collagen

 
assalamualaikum....

selamat berpuasa kpd semua umat islam. macam mana hari ini ok ke ok ke ok ke...mestilaa ok kan..hari ini hari ke3 dah kita berpuasa.syukur masih lagi diberi kesempatan untuk terus melakukan ibadat puasa.
 
bercakap pasal puasa ni kan mesti teringat nak raya, kalau nak raya mesti persediaan dari atas kepala sampilah ke bawah part yg paling penting muka kan, mesti nak glowing gitu...orang kata nak berseri-seri di hari raya.
 
actly bb plus collagen ni sangat membantu u ols nak glowing dihari raya. sempat sangat2. normal 2 minggu kita akan nampak keberkesanan bb plus collagen kt muka. tapi cik inn n rakan-rakan cik inn sendiri yg amalkan bb plus collagen 5 hari dah nampak dah serius mmg tak sangka dan cepat gilerrrr:)
 
cik inn just minum bb plus collagen malam sebelum tidur 1 paket. cukup lah dah nampak kesan ni haa kat muka. kalau nak ikutkan cik inn penah cerita pasal kulit muka cik inn macam mana kan...kusam, kering, gelap, jerawat pasir, bintik2 hitam...dengan masalah2 ni kalau nak buat rawatan mahu puluh-puluh ribu habis ni..tapi buat apa nak bazirkan duit. benda yg murah dan berkesan ada cuma kita rajin amalkan je confirm dapat kulit gebu gitu..walllahhh



jom cik inn tunjuk cara-cara nak minum bb pluc collagen macam mana:




bb plus collagen

1 sachet bb plus collagen  +  150 ml air sejuk @ air putih
= boleh laa diminum mabelessss:)
 
opppsssssss! jangan gunakan air panas..no..no..no...






so u ols nak cuba boleh sms/wsup cik inn 0612158101








No comments:

Post a Comment