Friday, 5 July 2013

testimonial bb plus collagen



bb plus collagen
 
 
 
yeahhh!!!!!!!testimonial cik inn sendiri yg minum bb plus collagen :)
 
 
Lebih Havoc dr Goreng Pisang Panas!! Rupa2nya saiz BBplus sgt halus >>>serapan cepat ke sel-sel >>> 5hari dah nampak beza!!
baru minum 5 hari dah nampak perbezaan...serius gambar kat atas ni tak edit langsung.see? nampak kan perbezaannya.kalau dulu mesti nak edit pic sebelum nak upload kan..sekarang tak da edit2 lagi.best tak kalau dapat kulit sihat macam ni..mestilaa best kan..
 
 
 
dulu kulit cik inn :
 
1. kusam
2.kering
3.gelap
4.jerawat pasir
5.bintik-bintik hitam
 
 
lepas minum bb plus collagen :
 
1.tak kusam daaa:)
2.kulit sentiasa lembap
3.kulit makin cerah
4.tak da algi jerawat pasir..tapi kalau nak datang bulan tu normal laa kan 2 3 biji naik kat dahi ni hehehe
5.bintik-bintik hitam dah pudar
 
 
 

selain dari faktor diatas banyak laa kan biasa laa kan pemakanan n cuaca faktor2 camni mmg tak boleh nak elak. jadi kita sendiri harus cari ikhtiar untuk menghindarkan dari faktor diatas berlaku. salah satunya dengan mengamalkan bb plus collagen.kesan bb plus collagen sangat cepat.memang berbaloi sangat-sangat...
 
selain dari untuk kecantikan kan bb plus collagen ni sangat bagus untuk kesihatan juga contoh sakit lutut..ok nanti kita cerita apa bagusnya bb plus collagen dengan sakit lutut..okeis...




u olss nak try bb plus collagen just pm/wsup/call cik inn 0162158101























No comments:

Post a Comment